Bakıcı. 2 çocuğum var ikisine de bakıcı bakıyor evde kamera da var takip ediyoruz. Zaten 3 gün çalışıyorum. Diğer günler evdeyim. Çocuklarımın eğitimini kendim veriyorum. Kreş için en az 1 yıl daha bekleyeceğim 3 bucuk yaşındaki oğlum için özellikle. Bakıcıya oğlum pek alışamamıştı ama kızım hemen ısındı. 1 bucuk yaşında bu arada .dusunsenıze bir kişi yanlarında ve sürekli onlarla ilgileniyor. Bence gayet güzel