Kızlar resmen 4 ay atağı dan beri düzen oturtamadım diş deseniz cabası hep bi huzursuzluğu vardı salyası falan ama bugün sabahtan beri hafif ateşi var 37.8 37.5 en son 37 oldu duş aldırdım jel sürdüm damağına, calpol verdim daha yeni uyudu biraz rahatladı galiba inanılmaz huzursuz sürekli mızmız ağlıyor kucağımda olmak istiyor ben odadan çıkınca ağlıyor uykuya geçerken ağlıyor anlatamam öyle böyle ağlamak değil Allah aşkına ne zaman çıkacak bu diş çocuk mahfoldu huyu suyu değişti güleç bir bebek ama durmuyor asla hep mutsuz 😔