Hanımlar 1 yaşında kızım var uyku düzeni yok beşiğinde sallanarak uyuyor. Yeri geliyor 1-2 saat uğraşıyoruz uyutmak için. Gündüz daha kolay uyuyor ama gece sallıyoruz yinede zor uyuyor. Çok hareketli. Onu nasıl kendi kendine uyumaya alıştıracağım nasıl uyku düzeni kuracağız? Artık çok yoruluyorum sallarken. Uykusu bir ara düzelse de çoğunlukla bozuk🤦🏻♀️