Kızlar ben şuan hamileyim bir ay önce detaylıya girmiştim orada bebeğimin kalbinde hafif konumunun sola dogru kayık oldugunu söylemişti doktor. Bugun normal kadın hastalıkları doktoruna muayne için gittim o da bebeğin kalbinin biraz büyük olduğunu söyledi. Doğumdan sonra çocuk kardiyolojsine gitmemi söyledi. Bebğinde bu kalp rahatsızlıgı olan varmı cok cidd bi durummu:(