ddurununannesiiii Kizlar süt sağma makinası alicam bebeğim göğüsten emmek istemiyor beğendiğiniz süt sağma makinasi önerir misiniz ona göre almak istiyorum
Arzuuk62 ddurununannesiiii manuel kesinlikle almayın trendyoldan kivinin otomatik sağma makinasını kulanıyorum 299 tl şuan yarım saate bi biberon sağa biliyosun uğraştırmıyo hiç
Poyrazbebekannesi ddurununannesiiii ben manuel aldım kesinlikle alma sonra yeniden e bebekten happy Mom var otomatik tek pompa 370 falan ama çok kullanışlı kademeli ve masajlı asla yanlışla düşse bile sütü dökmüyor tavsiye ederim benim de sezeryan oldu süt geç geldi sağıp da veriyorum senin neden almıyor memeyi
ddurununannesiiii Arzuuk62 ah manuel aldı ilk eşim eczanede elektrikli bulamadığı için tam anlamıyla işkence
Arzuuk62 ddurununannesiiii parmağım nasır olmuştu resmen 2 aydır kulanıyorum bi şikayetim olmadı diğerleri çok pahalı
Melikegencall1 Lansinoh un göğüs pompasını kullan ben çok memnunum tam bir kurtarıcı biberon da içinde tam bir meme ucu gibi bebeğim hiç yadırgamadı
annebenanneoldum Bende Philips avent kullanıyorum memnunum bendeki 4 yıllık ve daha önce de kullanılmış olduğu halde gayet iyi çekişi var muhakkak yenisi çok çok daha iyidir
MelisveAnnesi Durumunuz var ise Medela diye bir marka var aylik 350 lira hastane tipi sagma makinasi. Tam bir.hayat kurtarıcı daha önce kiralamadigim icin cok pismanim.
ddurununannesiiii Poyrazbebekannesi 40ina kadar güzel emiyordu ama 40indan sonra meme reddi yapmaya başladı sütüm tazyikli geliyordu genzine kaçıyordu sanırım o yüzden oldu arada almamak için çok ağlıyor kafasını sağ sol yapıp reddediyor ama arada da 4 5 dk ara ara huysuzlansada emiyor şuan öyle bir dönemdeyiz