Arkadaşlar bebeğim doğduğunda Sleepy almıştım, pişik yaptı daha sonra baby turcoya geçtim. İlk aylarda çok memnundum ama son bir haftadır her defasında geçiriyor paketten mi anlamadım valla üst değiştirmekten bıktım kızım hasta olacak diye korkuyorum artık 😢 çişi geçiriyor kakayı ise yaptığı an geçiriyor emicilik sıfır bir de baya almıştım memnun kalınca elimde kaldı hepsi 😭