Kisaca bilgi verip tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum oğlum 11 aylık 3 aylıktan beri diyet yapıyorum emiyor kilo boy normal diyete başladığım an semptomlar bitti 9 aya kadar katı diyet yaptım kan ve deri testleri temiz 9 aydan sonra diyeti actim yumuşak kaka oldu bıraktım tekrar ama ara ara kaçaklar yapıyorum yumuşak kaka dışında hiçbir semptom yok düzgün bı doktorla ilerleyemedim o yüzden soruyorum sizde sadece kaka da yumuşama var diye diyete devam mı edelim yoksa bunları görmezden gelip yedireyim mı mesela üç dört gündür evde kendim lor yaptım ondan veriyorum kaka dışında bı sıkıntı olmuyor uzun oldu kusura bakmayın