Merhaba anneler🙋🏻♀️ Size bir kaç sorum olucak oğlum haziranın 7sinde 6. Ayını tamamlayacak. Haziranın 8inde ise 6. Ay aşımız var ek gıdaya bir an önce başlamak istiyorum çok heyecanlıyım 😂🤭 ama aklımda bi kaç soru var onları sormak istedim.
Ek gıdaya başlamak için desteksiz oturmayı şart koşuyorlar ama oğlum daha tam desteksiz oturamıyor öne doğru eğiliyor hergün oturma alıştırmaları yapıyoruz. Biz yemek yerken bize bakıyor artık anlıyor bazı şeyleri tattıracağımız zaman atılıyor öne hemen ağzını açıyor.
• Şimdi ben ek gıdaya aşıdan sonra mı başlamam gerekiyor? Şimdiden başlasam nasıl olur? (12 günümüz felan kaldı 6. Ayını doldurmasına)
• şu anda tam olarak desteksiz oturamadığı için ek gıdaya başladığımızda kucağımda yada ana kucağını hafif oturur posizyonuna getirip onda yedirsem nasıl olur?
Sizler nasıl yaptınız yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Birazcık uzun oldu kusuruma bakmayın.🙈