Kızlar merhaba. Benim bebeğim 4,5 aylik sallanarak uyuyor.Arastirarak,okuyarak bi yerden uyku egitimine baslamak istedim ayni zamanda ağlamasın da istedim. Neredeyse hepsinde ağladı o ağladıkça dayanamadim vazgeçtim. Kendi analik icgudumle🤪 sallamayi yavas yavas keserek basladim. Gogsune pış pış yaparak agladigi yerde sallayarak devam ettirdim. Bi kac kez hic sallamadan sadece pış pış yaparak uyuttum fakat devam ettiremedim. Bir profesyonelden uyku eğitimi almak istiyorum.
• Siz bebeginize uyku egitimi verdiniz mi? bunu kendiniz mi yoksa danismanlik alarak mi yaptınız? Başarılı oldunuz mu?
Cevaplariniz cok önemli benim için 🙏