ogrtmnanneee cuma günü kızımda 9 aylık oluyor özellikle son iki haftadır aynı anlattığınız gibi, yemek istemiyor, mamayı biberonu görsün eliyle itiyor( anne sütü almıyor)
yalnız kalsın çığlık çığlığa ağlıyor.
Geceleri yarım saate bir uyanıyor. dişten diye düşünüyorum ama gerçekten çok yorucu