Merhaba bebeğim iki buçuk aylık ve ben 5 gündür çok hastayım öksürük halsizlik baş ağrısı burun akıntısı falan bugünde ateşim var iki kere acile gittim parol serum taktıkları bi kaç saat iyi geliyor sonra yine aynı emziriyorum diye sadece parol hap içiyorum kendimden çok bebeğime geçer diye korkuyorum ne yapmam lazım çok korkuyorum