Hatice3 Çok tehlikeli bence.Kızım 9 aylık bugüne kadar hiç alıpta onunla yatamadım.Yorgunluk vücudu ağırlaştırıyor, ne kadar hafif desenizde uykunuzda öyle oluyor.Büyük bir hata yapıp yatakta oynaşırken ben yorgunluktan saniyelik uyuyup kaldım.Sonra patt diye bir ses ömrümden ömür gitti.Sonunda kafasında 2 tane kırık oluştu, 2 kez kan çekildi başından.Ağrısından geceleri uyuyamadı yavrum.Yapmayın pişmanlıklar yaşamamak için Siz yine de önleminizi alın.Gerisi Allah’a kalmış tabii ki.Rabbim koruyor ama etkisinden kurtulamıyorsun.Bu arada annelere tavsiyem baş ucunuza bir fincan kadar soda koyun.her emzirmeden Sonra bir iki kaşık bebişlerinize içirin.Emdikten sonra ağızda kalan sütler bakteri oluşturuyormuş.Soda da onu temizleyip, bakteri olmasını engelliyormuş.Doktorumuz söylemişti paylaşmak istedim.