Tuceeee Bebeğim 11 aylık 8 kg.Denemesi için doktor numune verdi ona göre rapor çıkaracaklar.Nasıl verdiniz siz? Yedi mi katkısı oldumu ?
21zeynep72 Tuceeee kızım 6 aylık 4 kilo 300 gram çok şükür yavaş yavaş sanki kilo alıyor en son 15 gün önce tarttığımda 4 kilo 300 gramdı yani doktor bumamayı verdi inşallah yavaş yavaş yarayacak kullanın derim
Eslemesra Tuceeee doktor yazdı bıze de ama hıc sevmedi vanılyalı bı tadı var aslında ama zar zor yedirdım bı kutu yogurduna katıp. Ama artık onu da yemıyo
Kuzeyedi Tuceeee Süt alerjimiz var ve bu mamayı kullanıyoruz. Oğlum tadını sorun etmeden içiyor. Zaten içine vanilya şurubu veya pekmez katabilirsiniz eğer içmezse.(Doktor önerisi) Kilo bakımından ise evet benim oğluma kilo aldırıyor
giresun Kuzeyedi bizde bu mamayı kullaniyoruz 1 aydır son 1 haftadir mamayı verdiğim zaman yarım saat içinde kaka yapıyor normal mi acaba? 3.5 aylık olduk ..
Kuzeyedi giresun Bizde de durum aynı. Özellikle sabah ilk verdiğim mamada muhakkak kakasını yapmış oluyor 😊 Bunu sorun olarak görmedim açıkçası 🤷🏻♀️