Hanımlar bizdede çoklu besin alerjisi var alerji doktorumuz neocate mama raporladı bebeğim asla içmedi hemşire bir abla asla pekmez veya vanilya katma dedi aynı problem kendi çocuğu dada olmuş anne sütü veren varsa elvolvianın kine daha iyi dedi tabi bebekten bebeğe değişiyor