Arkadaşlar merhaba ! Kayseri’de çocuk doktoru arayısındayım . 6 aylık olduk bu süreçte üç doktor değiştirdik. Benim istediğim profilde bir doktor bulamadım ne yazık ki . Hepsine saygım sonsuz elbette ama hiçbiri ben sormadan beni bilgilendirmiyor . Ben sorunca bilgi alabiliyorum anca . Cok araştıran bi anne oldugum icin soruyorum elbette ama bu şekilde nereye kadar sağlıklı ilerlerim bilmiyorum. Kendisi baştan her şeyi söylemeli bilgilendirmeli . Aklımda soru işareti bırakmamalı . Ben ilk kez anne olmuşum , bana göre cok önemli olan bir şey ona “pimpirik” olarak görünüyorsa ve beni eleştiriyorsa hos bir durum degil açıkçası . Aklıma takılanı elbette soracağım . Lütfen bana “BEN SORMADAN BİLE BİLGİ VERECEK” bir doktor önerir misiniz ?