irmiiik13 Merhabalar, bebeğim 10 aylık sütüm cok azaldı 30 cc max cıkıyor, doktorumuz mama kullan diyor fakat 3 mama denedim verdiğim an ittiriyor hiç bir şekilde içmiyor, böyle bir durum yaşayan varmı?
Dildeniz irmiiik13 ben 6 ayda aynısını yaşadım biberonu almadı bende kaşıkla vermeye çalıştım sonra sonra alıştı biberona ama bu kez beni istenmedi ve şuan emmiyor sütümde gitti inş sizin ikisini birden alır da sizi bırakmaz
migade irmiiik13 benimki de sadece bebelac gold içiyor deneye deneye buldum birde sıcak içiyor soğumuş içmiyor
ilknurcelik irmiiik13 uyurken içirmeyi deneyin olmadı tlfdan sevimli dostları açıp içirin benimki sadece o şekilde içiyor maalesef
Srnkykc irmiiik13 biberonu değiş bence canım biberonun başını kavrayamama olabilir birde bir Şırıngadan iğneyi çıkarıp şırınga yardımı ile de deneyebilirim ben Philips avent anne göğüs ucu tanımlı olan biberondan almıştım bu biberonda hiç zorluk yaşamadım umarım biran önce sorun çözülür
irmiiik13 Ayı baya ileri olduğu için cok bilinçlendi herşeyi yyien içen cocuk bir bunu içmiyor biberonla su içiyo ama mama asla🙄
NaimeYilmaz irmiiik13 Sizi emiyorsa kaşık mamasına bu formül mamalardan ekleyebilirsiniz bence. Keşke normal içse tabi ama içmiyorsa böyle bir yol izleyebilirsiniz.
irmiiik13 NaimeYilmaz asıl sıkıntım gece cok uyanıyor acıkıp memeye gelmeden dalmıyor ama memede çok az süt var 2 saatte bir uyanıyor yada saat başı
Deletedmom136 Benim bebeğim 3.5 aylık doktorum bi çay kaşığı pekmez atabilirsin dedi tatlandırmak için 🤷🏻♀️
irmiiik13 Srnkykc su verdim biberonla içiyor sadece mamayı direk atıyor bilseydim böyle olcağını daha erken mamaya başlardım, normal süte 2 ay sonra başla dedi dr sütüm azda olsa 3 5 damla bişeyler geliyor onla idare edicem artık yada pekmezi deniyim arkadaşın dediği gibi
Yesimgulcakir irmiiik13 aynen benim oğlumda 10 buçuk aylık alerjen bir bebek beni emiyor ama dediğiniz gibi benimde sütüm bol bol değil hiç sanmıyorum 5 Aydan beri o zamanlarda bile 10cc anca çıkıyordu piskolojım bozulmuştu doktor sağma bol bol emzir geliyordur ona dedi öylede yaptım ama 2 ayıda geçti alerjı mamaları verdi doktor takvıye alması lazım bişey yiyemiyor pek diye ama aynen dediğiniz gibi oldu içmiyor mama meme vermiyorum mesela istedgnde mama veriyorum onun yerine çığlık atıyor anlamaya başlıyor kasıkla , bardakla , muhallebisne herseyı denedim 3 tane alerjı maması denedik istemiyor acaba çorbasına katılırmı bu mama diye düşünmeden edemyrm😂
Utkusmother Yesimgulcakir ndn bizm oğlumz böyle yaaa benimkide ayni yemiyo yemiyo uzuluyorum cok 8 aylik oldu ve 8 kilo hala 😌😌😌
irmiiik13 sila alıştırma bardağını denedim hemen attı ki çok sever su içer ondan hep😔 bebelac gold da deniyim inşallah içer
irmiiik13 sila alıştırma bardağını denedim hemen attı ki çok sever su içer ondan hep😔 bebelac gold da deniyim inşallah içer
sbldmr123 Bebelac gold verin. Çok ek gıda yedirmeyin ek gıdayla doyan çocuk mamayı içmek istemez ama esas alması gereken anne sütü ve mama