Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık ve son üç gündür çok huysuz oldu uyku düzeni yeme içmesi her şeyi alt üst durumda. Gece de saat başı uyanmaya başladı. Dişten olduğunu düşünüyorum ve süreci biraz daha hafif geçirmek için ne yapabilirim? (fitil,jel vs dışında) Tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum.