Poyrazin_annesii temiz içerik aramamızın sebebi sadece bebeğin hassas ciltli olması değil. Ağır kimyasalları verip de hücrelerine işlemesini istemememiz. Temiz içerik oldu cildini korudum diye bir şey yok, şimdiden yaptığımız her şey çocuğun tüm sağlığını etkileyecek. Severek takip ettiğim bir öğretmen var demişti ki; sıfır araba alsanız içine bozuk benzin koyar mısınız? Şimdiden yaptığımız şeyler ileride geri dönüşü olmayan başka sonuçlar doğurabilir. İlla ki tanışacak kimyasallarla da katkı maddeleriyle de fakat battı balık yan gider diye düşünmektense, deniz yıldızı misali ne kadarını kurtarsam kardır diye düşünmek bence daha mantıklısı. Sadece çorba değil hazır her şey ne yazık ki yavaş yavaş sağlığımıza zarar veriyor. Şimdi mide bulandırmadı, alerji yapmadı diye hiçbir zararını görmedim demek saçma. Sanmayın ki ben hazır veya paketli şeyler tüketmiyorum, tabi ki tüketiyorum herkes gibi ama bunun hiçbir zararını görmedim demedim demem de asla. Çocuğum da bununla ne kadar geç tanışsa yahut ne kadar az tüketse benim için o kadar önemli. Sizin çocuğunuz sizin yetiştirme tarzınız kimseyi ilgilendirmez ama herkese açık bir platformda böyle özendirici ve kesin cümleler kullanmamanızı tavsiye ederim.