Hanımlar bebeğim 8 aylık bu aralar iştahsız birşey yemiyor keyfi yok zayıflamış rengi gitmis eskisi gibi canlı görünmüyor çok takıyorum böyle olduğu için çok üzülüyorum bugün sabahtan beri ağzına birşey sürmüyor birşeyler veriyorm yemiyor ya napcam bilmiyorum çok üzülüyorum bu durumu yaşayan oldu mu vaya var mi niye böyle acaba