alimmiseni Bebeğim 1 yaşında sık sık parka v.s gidiyoruz güneş kremi arayışındayım. Kullanıp memnun kaldığınız var mı? En iyileri şu an trukid, siveno, mustela diye biliyorum ama önerilerinize ihtiyacım var 💐
Sin21 alimmiseni mustela kullanıyorum oğlum 3 yaşında koruyuculuğu gayet iyi tüm yaz dışarılardayız 🌼
zeynepliyakusum alimmiseni bende güneş kremi arayışındaydım araştırdığıma göre en iyisi mustela ymış onu almaya karar verdim 50 spf 100 ml bile 1 yaz boyunca yetiyormuş eczacım öyle söyledi bana
alimmiseni Sin21 mustela çoğu kişide alerji etkisi yaratmış birde kötü kokuyor diye duydum doğru değildir diye düşünüyorum çünkü olumlu yorumları daha çok ama şüpheler işte 🙄
Sin21 alimmiseni ne konacaktı ki parfümlü vs değil standart bir krem kokusu işte ben çok memnunum ama başka markalara da bakabilirsiniz tabiki siz diyene kadar kokusu dikkatimi bile çekmemişti öyle diyeyim size
alimmiseni zeynepliyakusum trukid en iyisi diye biliyorum ama fiyat olarak çok pahalı geldi çoğu kişi mustela kullanıyor sanırım
zeynepliyakusum alimmiseni güneş kremini bilemem ama mustelanın özellikle şampuanından aşırı memnunum eczacımda güneş kremini sorduğumda kesinlikle tavsiye ederim dedi birde 200 ml lik vardı orda baya dolu tüpü 2 yaz dolu dolu yeter
alinsmom1 alimmiseni Baya araştırdım mustelanın alerjik etkisi çoktu o yüzden siveno aldım 🌸tamamen doğal içerikli