Zeynepmesut Yok iltihap olmadi ağrı da ilk gün huzursuz yaptı ki zaten benim oğlum huysuzluk hep yapar ağrı kesici verdik gayet rahatladı hatta 3 gün sonra uzunaraba yolculuğu bile yaptım bir de doktorumuz çok iyiydi herhangi bir aklıma takılan şeyde yazıyordum hocaya dönüş yapıyordu hemn ve de fotoğraf istyor mesela ilgileniyordu ben memnun kaldım inşallah sonrasında da sknti olmaz