Doğum yapalı 3 ay oldu normal doğum yaptım akıntım 1 sürdü ve geçti temelli adet görmedim daha ama bu iki gündür tekrar kahverengi jel gibi bir akıntım var sizce neyden olabilir gebelik dedim ama korunuyoruz sanmıyorum 1 haftadir da tekrardan göbek korsesini giymeye başladım acaba omu baskı veriyor ki bilgisi olan yaşayan bir var mı 🙂