Merhaba arkadaşlar. 9 aylık bir oğlum var. Bu zamana kadar 3 kere gece uykusunda birden çığlık atarak ağlama moduna giriyor kucağıma fln alsam da hala uyuyor oluyor. 1. De bi akşam misafir gelmişti kucağa alındı fln gecesinde oldu 2. De memlekete gitmiştik orda oldu kucaktan kucağa alınmıştı yabancılık çekmiş olabilir diye düşündüm 3. De ise misafirliğine gitmiştik orada yine aynı şekil arkadaşlarımızın kucağındaydı acaba bunlardan dolayı mı? Annenin terk etme korkusu mu? Yoksa rüya mı görüyor bilemedim. Yaşayanınız var mı?