Ayazligunlerim Gaz icin neler yemekden vazgectiniz mecburen ve emziren annenin dikkat etmesi gerekenler nelerdir ben kendi kendkme domatez salatalik limon cukulata kahve sut urunleroni kestim gaz yinede var
fatima Ayazligunlerim bazen ne yaparsan yap olacağı varsa oluyor canım. bazende hiç dikkat etmezsin bir şey olmuyor çocukta garip bir durum.. ben kırmızı mercimek bir süre yememiştim.. bakliyat ürünlerinide keza öyle.
Canderinsumeltem Ayazligunlerim bebeğin nekadarlık bilmiyorum canım ama biz 3 ay 22 günlüğüz herşeyi yiyorumda içiyorumda şimdiye kadar hiç bi sıkıntı yaşamadık tabi her bebek aynı olacak diye bişey yok sadece dedğin gibi kahvede sıkıntı yaşadım oda gaz değilde huzursuzluk yaptı o yüzden bıraktım zaten artık biz kendi kendimize gaz çıkartabiliyoruz inşallah seninkide düzelir 🙏🙂
Anne_6 Rezene içiyorum. Bu sıcakta bile ayağımda hala çorap var. Ayaklarımı ve karnımı sıcak tutuyorum. Soğuk şeyler yiyip içmiyorum. Kavun mercimek bakliyat yemiyorum. Bunlar bana iyi geliyor.
Wish Anne_6 ben çok giyinmekle alakası olduğunu düşünüyorum kışın Doğum yaptım ayağıma çorap bile giymedin zaten insanı sıcak basıyor hiçte bişey olmadı 🙈 kendinizi de bunaltmayın bence hava çok sıcak
Banuu8 Mavis72 karpuz bana çok gaz yapıyor 🤦🏻♀️ Yiyince şişiyorum 😔 Ayazligunlerim kahve ben günde bir bardak içiyorum çikolataya hayır diyemiyorum 🤦🏻♀️ Diğerlerini yemiyorum
Ayazligunlerim Banuu8 sut ve sut urunlerini domatez salatalik yemiomsn kahvaltidan bisi anlami hersey yasak
Banuu8 Ayazligunlerim ilk 40 gün hiç bir şey tüketmedim doktoruma söylediğim de yiyeceksin artık olur mu öyle saçma şey süt ürünlerini tüketmeden olmaz çoçuk nasıl beslenecek dedi sonra yemeye başladım ama hepsini bir ara da değil peynir tabi ki yiyorum doktorum seni çok rahatsız eden besinleri yeme zamanla anlarsın dedi öyle yapıyorum salatalık ve soğan aşırı gaz yapıyor bana yemiyorum artık mesela
Ayazligunlerim Banuu8 sey mi mesela bugun dedigin gibi kahve ictim yarin da icince incelim kendimi bebefi ona goremi yemeliymm
Banuu8 Ayazligunlerim aynen ben öyle yaptım içtikten sonra sana gaz oluyorsa çoçuğa da geçecektir. Ama ben kahvenin gaz yaptığını düşünmüyorum yanı bana yapmıyor ama kafein az tüket diyorlar bebek uykusuz ve huzursuz olur diye ben o yüzden az tüketiyorum.
Nurcin54 Yemekten ziyade kıyafetimi düzelttim sıcak diye açık saçık dolaştım evin içinde felaketim oldu ayaklarım da çorap bacaklarımı ve sırtımı da açmıyorum gaz sorunumuz kalmadı
Ayazligunlerim Nurcin54 Nurcin54 aynen bende sicakliyorum diye sadece tisort vrdi onu kaldirip emzirdigimdede belim saatlerce axik kaliyordu. Ayaklarma giyiyorm ama belimden mi usuyorumdhr siz camasir ne kullaniosnz ki
Wish Ayazligunlerim yediklerinize biraz kimyon ekleyebilirsiniz ya da gün içerisinde 1 bardak sıcak suyun içine kimyon ekleyip içebilirsiniz bebeğinizi de size de yarar
Wish Ayazligunlerim yediklerinize biraz kimyon ekleyebilirsiniz ya da gün içerisinde 1 bardak sıcak suyun içine kimyon ekleyip içebilirsiniz bebeğinizi de size de yarar
Ayazligunlerim Ysmnn Canderinsumeltem masallah ne guzel daha 45gunluguz sanirim belim acik uyp kaliyormm ve 45 gundur hep tek tisoetle durdum emzirirken belim acik uyp kaldm ondan daha cok gaz oldu smdo biraz iyigiz kendimdede gaz var cnku