Merhaba anneler süt pompası sipariş ettim ama süt saklama poşetleri den almadım sütümü sağıp günlük kullanmak için biberona koyup o gün içinde bebeğime verseler bir sorun olur mu o poşetlerden de almam gerekir mi ilk defa kullanıcam o yüzden merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim deneyimlerinizi bekliyorum