Hanımlar benim oğlum 1,5 yaşında aşı için gittik boy kilo ölçümünde 10,500 çıktı kılosu boyuda 84 cm kilosu zayıf mı sizinkıler nasıl bu yaşta kilo olarak iştahıda güzel aslında yiyor mesela hergün illa haşlama yumurta yer düzenli besleniyor günde iki biberon süt içiyor. Kılosu 10,500 çıkınca bende gittim geri mama aldım yeniden mamaya başladım dogrımu yaptım bilmıyorum birde balık yağına başladık iyi gelıyormu kilo yapıyormu acaba