Aylinmm merhaba herkese sezeryan sonrası üçüncü günüm ayak ve ayak bileklerimde ödem var normal mi yaşayan var mı ne zaman geçer
Eceguldemir55 Aylinmm evet normal benim de bacaklarıma kadar vardı fil gibi olmuştu ağırlık vardı resmen. Suyun içine 1 yeşil elma 1 limon 1 salatalık 1 zencefil koydum beklettim onu içtim 2-3 günde geçti tavsiye ederim