Bebim oğlum da 5 ay 20, günlük tadımlara başladık. Öğlen emzirip uyutuyorum, bir saate yakın uyuyo. Uyandığında acıkmış olduğu için daha rahat yiyor. Bir saat sonra da tekrar emziriyorum. Ama ben sebzelerle başladım şimdilik doktorun önerisiyle, iki gün iki gün tadım yaparak gidiyoruz. Sanırım bir dahaki ay iki öğüne geçeriz gibi.