gnc15 sanmam benimkide 1 aylıktan beri emzik kullanıyor 4.aya kadar hiç öyle bişeyi yoktu taaa ki 4.ay atağı geldi hala düzelmedi ama emzikte veriyorum bazen mecbur biberon da tabi sonra canıma okuyor ama emzik veriyorum bende emzik meme başı şaşkınlığı yapar diye biliyorum doygunlukta yapıyor ama açsa muhakkak emer bol bol her emzirmeden sonra sağmayı unutma boşalt ikisinde yeni süt üretsin vucüt genelde bebek az emerse memeler bebeğim ihtiyacı bu kadar diyip az üretmeye başlarmış