Zlm gece uyanıp çok ağlarsa odasına girdiğimde zifiri karanlıkta çok korkar diye düşünüyorum niyeyse, oysa gece uykusunda uyanıp ağladığı çok nadir oluyor, kendi kuruntum yani, perdeyi yandan hafif aralık bırakmaya karar verdim, aydınlatmaya bakıyor zaten odası perde açık olsa bile gece pek ışık girmiyor, çok teşekkür ederim🌸