Kızlar kızım 14 aylık olacak hala kabızlığa çözüm bulamadık dr ultrason falanda baktı normal bi şeyi yok dedi yine kabızdı 10 güne yakındır kaka yapamayınca tam 12 mayısta lavman yaptım sonraki günlerde çok güsel kaka yaptı günde 3 defa felan dün bi baktım yine hafif ıkınır gibi oldu bi baktım top gibi yapmış daha geçen gün nerdeyse dolu dolu yapıştı ne yapacam ben ya dulcosoft felan kaka Yumuşatıcı da işe yaramıyor dün ve bugün üzüm Hoşafı yaptım kayısı yedirdim inşallah düzelir ya