duygu_ars Kızlar bugün 3. Günüm sütten keseli daha doğrusu sağmayı bırakalı. Sağ göğsüm alıştı ağrısı sızısı yok ama sol göğsümün alt kısmında damar sertlikleri var dokununca acıyor sağsam süt artırıp zorlar mıyım süreci
MinnakPanda Pek bı bilgim yok canım ama süt kesici ilaçlar var diye biliyorum. Sağlık ocağına bı sor istersen. Ebe nin numarası varsa onu arayabilirsin