Kuzeyinko 2 gun önce augmentin kullanmaya başladık şiddetli ishal oldu su gibi cıkarıyor ve gazı var. Sanırım probiyotik kullanmam gerekiyormuş hangisini önerirsiniz. Ve evde yapmam yedirmemi önerdiğiniz bir şey var mı. Bebeğim 6 aylık