Fdme biraz az gibi sanki yanına poğaça, makarna salatası v,s şeyler de ekleyebilirsiniz ben doğum gününde akşam yemeği verdim arkasından kutlama olarak iki çeşit yaş pasta (birini kendim yaptım çikolatalı) diğeri meyveliydi, tatli ve tuzlu kurabiye, kek standına cupkek, yaprak sarma, kısır, meyve çubukları, pizza poğaça yapmıştım içecek olarak da limonata, kola vardı belki fikir olur şimdiden doğum günü kutlu olsun güzel yaşları olsun miniğin 🥰