Selam arkadaşlar bebeğimin burnu tam 20 gündür hırıltılı. Hava değişimi oldu anneme geldim. Öksürük de başladı. hava kullandık ama burnu çok tıkalı hala. Uyurken emerken tıkanıyor ve çok rahatsız oluyor ağlıyor daha çok tıkanıyor. Fizyolojik falan kar etmiyor. Dişler de çıkıyor iyice huzursuz gece yüksek yatırıyorum ama yok yani artık çok üzülüyorum yardım öneriniz varsa çok sevinirim