Minagece Gündüz ek gıda, gece tok olsa bile illa aptamil mama alışkanlığımız var,29 aylık kızım çok geçe kaldık. Alışkanlık oldu son bir haftadır gece kalkıp yırtıyor kendini mama diye mecbur kalıyorum veriyorum. Biberonu nasıl bıraktırabilirim?
Burcu12 Merhaba baya geçmiş üstünden ama bırakabildiniz mi biberonu ? Benimki de 3 yaşında yeni başladım aşırı geç kaldım ama kilosu hep azdı diye devam etsin dedim. Artık bırakmaya çalışıyoruz.
Yusufali_ Ayyyy biri bana da söylesin 22 ayligiz tuvaleti öğrenmek istiyor. Ama gece hala mama içiyor hemde kardeşi olduğundan beri neredeyse 3 kez 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ nasıl bırakacağız?
Metelif Yusufali_ vermeyerek anlatarak evet çok zor ben de yaşadım 32 aylığız hala gece beslenmesi isterdi hatta ben mama hazırlarken mutfağa ben de seninle geleceğim deyip uykusunu da açardı ama gündüz sürekli anlattım sen abisin büyüdün bebekler gece mama içer uyanma diye ilk bir hafta çok zorlandık ama içmiyor gibi bir şey artık çok nadir kalkar
Yusufali_ Metelif bir ara denedim. Ama gün içinde yemek yemiyor diyebileceğim kadar az yiyor yemek yemesi için zorlarsam da yemiyor o yüzden gece illa mamayı istiyor. Dün kontrol vardı sağlık ocağında ebe süt ver dedi ama süt içmiyor. Agladiginda bebeği de uyandırıyor o yüzden aglatamiyorum da. Ne yapacağımı şaşırdım 🤦♀️
Metelif Yusufali_ o zaman biraz daha idare edecekmişsiniz gibi gözüküyor. 4- 5 yaşına kadar gece beslenmesi yapan çocuklar duyuyorum ben. Her çocuk bir değil tabi. Sağlıklı olsunlar canları sağ olsun da ne yapalım içsinler 🐣😁
Metelif Yusufali_ gün içinde yemek yemiyorsa gerçekten acıktığı için uyanıyordur o zaman rabbim yardımcınız olsun inşallah
Yusufali_ Metelif hadi bismillah diyerek başladım bugün şuan vermedim biberon inşallah gece de uykuma yenik düşüp vermem. Çünkü bugün sadece iki kase tarhana çorbası içti 🤦♀️🤦♀️
Metelif elmaliturta ilk bir hafta illa ki zorlanacaksınız inanın benim durumum da sizin gibiydi mamaya kesinlikle kalkardı uykusunu bölerdi gecenin bir yarısı oturup oyun oynardık bir de 😬 vermeye vermeye unuttu hem gece vermezseniz gündüz de aç kalır yemek yer inşallah 🙏