Kızlar benim bebeğim günde en az 10 defa öğürüyor kusmasi da vardı mama degistikten sonra azalmıştı bugün yine kustu kusarken ağzından burnundan geldi yan cevriliydi zaten hemen aldım sırtına vurdum silkeledim ancak kendine geldi kıpkırmızı olup nefessiz kaldı çok korktum ilk defa bu şekilde oldu araştırma hastanesine randevu aldım götüreceğim sizin bebeklerinizde öğürme oluyor mu bu şekilde bir de anne sütü hiç yok mama alıyor biberon olarak philips avent kullanıyorum biberonu ağzına verince ondan tiksiniyor ben ısrar edince alıyor sonra içmesi iyi neden olur