Pispis sesinin cok cok faydasını gördüm, onun sayesinde gece rahat uyudu, ilk 4-5 ay pusetindeyken disaridayken de açıyordum o da cok rahattı.
Ha bıraktırırım derken derken bebegim 12 aylik oldu. Ve hala pispis sesiyle uyutuyorum. İtiraf etmeliyim benim de kolayima geldi rahat uyudu sakinlesti. Ama artik bıraktırmam lazim.
Benim gibi pispis sesine veya beyaz gürültüye uzun süre alistiran yardim alan var mi. Ne zaman biraktiniz. Nasil bıraktınız?