Ssssraa Emziremiyorum mecburiyetten mana veriyorum 40cc verdim doymadı 30 verdim daha katıla katıla ağlıyor aranıyor beni yiyecek resmen ben de kafayı!
metehan2 Ssssraa bana doktorum 80-90 vermem gerektigini soylemisti o gunlerde. Suan 43 gunluk 100-110 veriyorum. Kilosu da normal. Ben emziriyorum bazen disari cikinca biberon veriyorum olculer bu sekilde.
ayseozbek Ssssraa her bebek aç olduğu için aranmaz kucağıniza alin emzik verin, rahatlatmaya çalışın. Günlük kaç cc almalı acaba ona bakın. Günlük kaka ve çiş sayisida yeterli doyduğunu gösterir onu takip edin... sağlıkla büyütün inşallah
Gksuu Ssssraa istersen 60 cc olarak hazırla hepsini verme ama 50 sini ver 3 saatte bir yeter hem ona bence tabi canım sen annesi olarak daha iyi bilirsin bende bebeğimi o günlerde doyuramazdım sonra sana dediğim şekilde yapmaya başladım.
metehan2 Ssssraa 100 verdigimde oyle sakinlesiyor ki uyuyor hemen hem de uzun sure uyuyor. Ona cok gelse zaten birakir veya kusar.
Ssssraa metehan2 daha önce burada o doyduğunu bilmez verdikçe alır demişlerdi ben de midesini rahatsızlandırmaktan korktuğumdan çok vermek istemedim bebeğim katıla katıla ağladı
Anne_6 Ssssraa mama veya süt içtikten sonra gazlandığı için de ağlıyor olabilir. Benim bebeğim de öyle. Evin içinde yürüyoruz. Gazını çıkarınca anca rahatlıyor uyuyor.
Ssssraa Anne_6 sürekli gaz çıkarıyor her beslenmeden sonra da kesin çıkarıyorum gazını ama bebeğimin ağlamasını biliyorum yani ayırt edilebiliyor hızlı hızlı soluk alıp vererek ağlıyor aç olduğu için. Yahu deliresi geliyor insanın