Fa_tos1453 Kızım 5.5 aylık deli yatıyor ben bütün gece örtüp o bütün gece açarken defalarca uyanıyor sabaha karşı da üşüyor yardım lütfen?
Mrs_Mert Fa_tos1453 ben lcw den almıştım ince tulum. Diğer tulumlara göre daha ince yapılı bu mevsim geçişlerinde kullanılabilir. Ama 2 sene önce almıştım belki benzerleri vardır hâlâ
Gzdee__ Fa_tos1453 ben e bebekten almıştım çok kalın değil 2 Li set olarak almıştım hala da giyiyor bir tane de kalın lcw den almıştım kumaşı falan çok güzeldi ikisinin de
Nimetdogann Fa_tos1453 gece hala kalın uyku tulumu altına gecelik giydiren üstüne ısıtıcı açan ben gruptan ayrıldım 😂
Mrs_Mert Fa_tos1453 hayır uzun kollu ince ama pamuklu gibi yumuşak bi kumaşı var. Aldığım siteden resmini bulursam paylaşayım sizinle
Mrs_Mert Fa_tos1453 pembe olan daha ince. Gri biraz daha tok bi kumaş. Ama dediğim gibi ben 2 sene önce almıştım. Benzerleri vardır belki
Volkanelif2202 Nimetdogann ende kalın yorgan gibi uyku tulumu giydirip üstüne polar battaniye atıyorum gece gündüz sadece battaniye bide doğalgaz açık
Fa_tos1453 Yok bizim ev sıcak gündüz kısa kol arka tarafta bir pencere açık gece de öyle ama kapatıyoruz sıcak açıyoruz sabaha karşı üşüyor sürekli açtığı için bizim gibi pikeyi çekip yatmıyor maalesef 😅