Pikapikapikacuuu Biz 3 ay 17 günlüğüz hala uzun kollu giyiyoruz. Havalar da sıcak olmaya başladı ama yinede üşür diye korkuyorum. Bir iki güne hava 30 °nin üstüne çıkacakmış. Siz nasıl giydiriyorsunuz?
mervemir- Pikapikapikacuuu 0 kol zıbın üzerine uzun kol ince sweat ve ince eşofman altı üzerine de kapşonlu Bi sweat giydiririm bizim burda malesef hava sıcak bile olsa aşırı Bi esinti var 😢
Gokcennderenn Pikapikapikacuuu ben sıfır kol üstüne ince uzun zıbın altına uzun tayt çorap bu kadar hatta bazen sadece zibinla bırakıyorum biraz altını değiştirmeden önce rahat etsin diye
Seymao Üsümez canim nasil alisirsa öyle giderler , bebekler sıcagi hic sevmiyorlar. Sen nasil giyniyorsan 1 tik fazlasini giydirebilirsin
Pikapikapikacuuu Seymao ay ben kendimden yola çıkarsam incecik giyer hep o zaman 😅 yaz kış evde atletle dolaşırım ben 😅
mervemir- Pikapikapikacuuu ikinci kapşonlu sweat imiz önü fermuarlı olanlardan ama 😅 önünü açıyorum ama çıkaramıyorum Afyon 😅
Pikapikapikacuuu mervemir- hadi yaa afyon o kadar serin mi benim de eşim afyonlu. Biz Ankaradayız baya baya yaz geldi 😅
mervemir- Pikapikapikacuuu bugun güzel ama mesela dün bu saatlerde çok rüzgar vardı yani bebek arabasında bile tentesini full kapatmıştım 🤷🏻♀️