Merhaba arkadaşlar dün akşam parkta kızımı (19 aylık) her zaman gördüğümüz bi kedi tırmaladı. Başında ve göz çevresinde derin olmayan bi kaç çizik yanağında biraz derin bir çizik var. Eve gelip sabunlu su ile yıkayıp acile gittik . Doktor tırnağı deymiş bir damla dahi kan olsa kuduz aşısını yapmamız lazım dedi ve 4 doz aşının ilkini dün akşam oldu. Diğerleri 3 er gün ara ile yapilacak . Başına böyle bir şey gelen var mıdır? Dr başka herhangi bi ilaç ya da krem vermedi gerek duymadı galiba . Çok tedirgin olduk hala aklımdan atamıyorum Allah kimseye göstermesin🤲🏼🙁