ya kızım 25 aylık tek göğsümu emiyo öbür göğsümu sagip veriyodum ama 1 seneyi geçti sagmiyorum artık kesildi yani süt geliyodu damla damla geliyodu 2 gündür o emmedi göğsüm çok ağrıyı dokununca agirkaya basliyo halsizim acaba ondan mı bilmiyorum bugün sagdik eşimle süt gelmiyo artık katılaşmış o kadar acıdı ki resmen şurup gibi olmuş sap sarı içinde birikmiş mi bilmiyorum ne yapmam lazım nasıl geçer bı bilginiz var mı saginca gelse rahatlarim ama gelmiyo hastaneye gitsem bişey yaparlar mı şaşırdım kaldım ya başına gelen var ki acaba iltihap falan olur mu ki