Acu_ Baby turconun ıslak mendilini kullanıyorum. Pişik oldu oğlum bezden zannedip bezini değiştirdim. Yıkadım poposunu pişiği geçti ve ıslak mendile dönünce tekrar pişti. Islak mendildenmiş. Siz bebeğinizin altını açarken nasıl, neyle temizliyosunuz?
Irmakprensesinannesi Acu_ disards deilsem altını islak mendille silmem sadece şu ve pamuk la silerim islak mendiller ek gıdada kullaniyrm üni baby sleepy bazn molfix genlde kullandığım bez olarak prima veya sleepy(eski hali) kullniyrm 9 ay 20 günlük kziim
Rahimesevda Acu_ bizim de aynı sadece sleppy iyi geliyor diğerleri piisk yaptı hep sleppy dış ambalajı kadife gibi olanlardan kullaniyorm
Oktay0122 Acu_ uni baby kullanıyorum aylarına göre zaten oğlum aşırı beyaz tenli olmasına rağmen çok şükür pişik vs olmadı
Madam Acu_ sleepy natural serisini kullanıyorum ben baştan beri şuan oğlum 15 aylık daha hiç pişik olmadı
DemetF Acu_ sleepy yeni dogan kullaniyorum bezde prima care kullaniyorum pisik kremi bile kullanmam hic pisik olmadi
Askimizinmeyveleri E bebekte pamuklar var ıslatıp onunla siliyorum ıslak mendil kullanımı zararlı olduğu için helede kız çocuğuysa doktor pek önermemişti bi bakın derim o pamuğa çokta kullanışlı
BuseBlt Acu_ genelde pamuk ve su ile. Islak mendille temizlersem de sonra mutlaka pamuk ile kuruluyorum
Deletedmom0099 Acu_ 2 yıldır sleepy yenidoğan kullanıyorum. hem geniş hem kalın hemde ıslaklığı çok güzel. hiç pişik yapmadı
Sherlock1180 Acu_ dışarda farkli yerlerdede öyle yapiyorum mesela mosafirliktede yıkıyorum yanımda hep havlum var. Alışveriş merkezi falansa eve dönüyoruz. Zaten kızımın ne zaman yaptığı belli uc aşağı beş yukari yaptıktan sonra cikiyoruz genelde.
Madam Acu_ ben çok bez çeşidi kullandım tek pişik yapan bim in agu babysi oldu sleepy Molfix baby turco Prima hiçbiri pişik yapmadı agu babydede baktım kullandıkça altı hafif kızarmaya başladı hemen bıraktım