1balkizannesi Anneebebis12 kızımın ismi Reyyan Asel 😍🍯 Reyyan cennette sadece oruçluların geçebileceği kapı demek. Asel de bal demek yani bal ırmağı. 😘👈
mmek_2014 Kızım olsaydı ipek veya ela koyardım ismini. Bunların dışında Açelya Aysima Rüya isimleri çok hoşuma gidiyor.
Peki Anneebebis12 kızımın adı Ebrar Hira İnci, Asel, Gülce, Armin, Liya, Alya isimlerini de çok beğeniyorum siz nasıl isimler düşünüyorsunuz?
Yusufagahinannesi Anneebebis12 siz niye arıyosunuz pardon anası var babası var. Görümceniz sizin çocuğa isim koymaya çalışsa demediğiniz kalmaz
Deletedmom_36 Yusufagahinannesi 😂😂😂arkadas yigenine isim Koymuyor siz niye bu kadar yukseldiniz ki🤔 Belki annesi babasi rica etti isim onerileriyle gelin biz secelim diye. Hem isim ariyoruz demis isim ariyorum dememis.🤷🏻♀️