Kuzeysmommmmm joie mimzy snacker kullanıyoruz çok memnunum. ama fiyatları çok uçtu, bütçeniz varsa bakabilirsiniz. annemlerin evinde kullanmak için ebebeğin kendi mama sandalyesi var, ikeanın modelinin benzeri. kışa girerken 150 liraya aldık ama şimdi ne kadar oldu bilmiyorum. iki mama sandalyesinin farkı: joie katlanabiliyor, ebebek katlanmıyor. ebebeğinkinde oğlum ayağa kalkıyor, joiede kalkamıyor. joienin tepsisi ve sırt dayaması ayarlanabilir ki sırtının ayarlanabilir olması çok da gerekli değil, ebebeğinki ayarlanamıyor sadece tepsisi çıkıyor. joie, ebebeğinkine göre biraz daha ağır. ebebeğinkinden tutunarak kalkarken üzerine düşürdü bizim oğlan ama hafif olduğu için bi zarar vermedi şükür. ebebekte ayak dayama yeri yok, joiede var.