Kızlar
15 aylık kızım uyurken ev 25,5 derece. Elimde bi 1,5 tog tulum var. İçine atlet kol zıbın giydiriyorum tabi sıcak geliyor ama gece 23,5 a kadar düşüyor ozamanda iyi geliyor tulum. Tabi basta uykuya zor dalıyor sıcak geldiği için. Üstünü örtmüyorum çok çılgın yatıyor kendi odasında bi de o riske giremem. Şimdi 0,5 tog tulum alsam giyceği 2 hafta. İzmirde oturuyoruz. Geçen yaz sadece zıbınla yatıyordu çünkü öyle deli sıcak oluyor. Şu ½ hafta daha böyle gece ayaz olur ancak. Bana 1-2 haftalık bi çözüm önerir misiniz? Sadece pijamayla yatırsam bu sefer gece üşüyecek. Gece kalkıp giydirmem mümkün değil uykusu cok hafif anında uyanır uykuya dönmesi de Allaha emanet zaten :)
Bu arAda ben kısa kollu , altım uzun ince pijamayla yatıyorum. Ama gece yorganı üstüme örtme gereksinimi duyuyorum bi ayaz oluyor çünkü.