Kira sözleşmemizde 100 tl yazıyordu. Ocakta ev sahibini bile aramadan 100 TL fazla gönderdik. Geçen eşimi aramış biraz daha zam yapmak istiyorum ekonomi malum benden de buradaki ev sahibim zam istedi demiş. Eşimde ben kontratın dışına çıkamam abi sende kontrat yaptıysan üstüne çıkma demiş kabul etmemiş. Elinizde sözleşme varsa keyfi zam yapamaz.