bnmyavrm benim de başlarda sütüm çok azdı, hem emzirip hem mama veriyordum sarılığı ağır atlatmasın diye. İlk 1 ay bir sürü yöntem araştırdım süt artırmak için. Neler denedim saymakla bitmez, rezene çayından tutun tahin, hurma vs. yemek. Hiçbiri artırmadı. Ne zamanki kafama takmayı bıraktım, bunların hiçbirini yapmadım o zaman sütüm artmaya başladı ve mamayı bıraktık. Baştan beri düzenli yaptığım tek şey günde 3 lt su içmek