Busrabsr bizimde öyleydi şuan sadece yumurta kaldı. Sebzelerden başlayarak deneme yapın sonra meyve denersiniz. Yopurtsuz tarhana ilik sulu şehriye sebze çorbası kıyma köfte pankek yediriyorum . Gaz sorunu fazla yoksa fasulye nohut mercimek 8. Ayda başlaya birisiniz yine hepsini 3 gün kuralı ile deneyin. Zorlu bir süreç ancak herşey zamanla geçiyor inanın. Zaten şuan tek öğün veriyorsunuzdur . Bu ayı iyi değerlendirin sebze meyve irmik yulaf gibi şeyleri tadımını yaptırın . Ben sabahları yulaflı meyveli hurmalı mama yapıyorum yada meyveli veya sebzeli pankek su ile şuan süt ürünleri alerjisi pek yok o yüzden ben vermeye başladım peynir zeytin veriyorum tahin pekmez. Öğlen sebzeli kek yapıp atıyorum dondurucuya yine su ile yada meyveli kek. Bazen çorba akşamlarında köfte yapıyorum onuda çokca yapıp dondurucuya atıyorum çok pratik oluyor. Köftede yumurta olmadığı için içine ya pirinç haşlıyorum yada patates ikiside oluyor yoksa köfteler dağılıyor pişerken. İnternetten sebzeli şehriye kuskus falan aldım onları yapıyorum ilik suyu tavuk suyu ile bazen kıymalı yapıyorum bazen çorbasına atıyorum çok pratik oluyor sebze haşlayıp veriyorum direk . Hiç korkmayın zamanla büyüdükçe zaten biraz toparlıyorlar ve sizde alıyorsunuz. Birde ben hipp in yulaflı ek gıda mamasını aldım içinde süt olmayan tek mama o bazen işim varsa yada ara öğünde falan birşey yapamadıysam ılık su ile hemen karıştırıp içine meyve eziyorum oda pratik oluyor . Birde bazıları linçleyebilir ama yani ben şu kavanoz mamalarda da veriyorum alerjisi olmayan meyveli olanlardan çünkü bir dönem zaten yoğurt yemiyordu birde diş döenemi falan baya iştahsız geçti en son onu deneidm o günden beri dışarı çıkacaksa falan genelde yanıma alıyorum bir tane seviyor. Haa siz kendiniz yapabilirsiniz internette çok var kavanoz mama tarifi diye ama ben tek bakıyorum yanımda kimsem yok valla kendimi de biryerden sonra çok kasmamaya başaldım🤷